جدال عجیب خداداد عزیزی و جواد خیابانی پس از بازی ایران و سوریه
جدال عجیب خداداد عزیزی و جواد خیابانی پس از بازی ایران و سوریه

جدال عجیب خداداد عزیزی و جواد خیابانی پس از بازی ایران و سوریه؛ در یک برنامه زنده پس از بازی ایران و سوریه، خداداد عزیزی و جواد خیابانی در جدال شدیدی بر سر انتخاب بهترین بازیکن این مسابقه به دعوا پرداختند. خداداد بدون تعارف و با عصبانیت به خیابانی حمله کرد.

جدال عجیب خداداد عزیزی و جواد خیابانی پس از بازی ایران و سوریه

در یک برنامه زنده پس از بازی بین تیم‌های ایران و سوریه، خداداد عزیزی و جواد خیابانی به دلیل اختلاف نظرها، در یک جدال غیرمنتظره در مورد انتخاب بهترین بازیکن این مسابقه به سختی با یکدیگر مواجه شدند. در این صحنه، خداداد با احساسات شدیدی عصبانی شده بود و بدون هیچ گونه تعارفی، با جواد خیابانی به یک دعوا پرداخت.

بازی ایران و سوریه

تیم ملی فوتبال ایران با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل سوریه، به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا صعود کرد.

در شب چهارشنبه یازدهم بهمن، تیم‌های ملی ایران و سوریه در آخرین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در ورزشگاه عبدالله بن‌خلیفه شهر دوحه به مصاف هم رفتند. این دیدار با قضاوت جونگ هیوک‌کیم برگزار شد.

در دقیقه ۳۴، پنالتی به نفع ایران به دلیل خطایی روی مهدی طارمی اعلام شد. مهاجم ایران، پس از قرار گرفتن در موقعیت پنالتی، با شوت پای راست خود را دروازه سوریه زد و گل اول را به‌ثمر رساند.

در دقیقه ۶۴، پنالتی به نفع سوریه اعلام شد و عمر خربین با شوت زمینی و نرم، توانست به گل برسد و نتیجه را به تساوی تغییر دهد. در این بازی، ابتدا کمک‌داور آفساید مهاجم سوریه را گرفته بود، اما پس از بازبینی صحنه، مشخص شد که آفساید نبوده و بیرانوند خطای پنالتی را بر مهاجم سوریه انجام داده است.