اینستاگرام
تهديد برخی از ورزشکاران فعال در اینستاگرام از سوی پلیس فتا

داود معظمی گودرزی ، رئیس پلیس فتا تهران ، برخی از ورزشکاران فعال را در اینستاگرام تهدید کرده است که در صورت ارسال مطالبى كه “باعث تحریک جامعه و هواداران فوتبال” با آنها برخورد خواهد شد.

تهديد برخی از ورزشکاران فعال در اینستاگرام از سوی پلیس فتا

تهديد برخی از ورزشکاران فعال؛ داود معظمی گودرزی ، برخی از ورزشکاران فعال را در اینستاگرام تهدید کرده است که در صورت ارسال مطالبى كه “باعث تحریک جامعه و هواداران فوتبال” با آنها برخورد خواهد شد.

وی در مصاحبه ای که روز شنبه ۲۶ تیرماه، هی به مصادیق مطالب مورد نظر پلیس فتا اشاره نکرده ، اما گفت که برخی از مطالب منتشر شده توسط بازیکنان فوتبال و سایر ورزشکاران به عنوان “نظرات و مواضع شخصی آنها” ” مغایر با اخلاق و قانون “و” حاوی توهین، تهمت و تخریب دیگران “بودند.

برخی از شخصیت های ورزشی در شبکه های اجتماعی بارها از اوضاع سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی انتقاد کرده اند

در سال های اخیر برخی از شخصیت های ورزشی در شبکه های اجتماعی بارها از اوضاع سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی انتقاد کرده اند که انتقادات چهره‌هایی چون علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس و وریا غفوری بازیکن استقلال تهران بازتابهای زیادی داشته است.

بهمن سال ۹۷ ، پس از آنکه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در یک مصاحبه تلویزیونی گفت ، “او به دفاع از ملت فلسطین افتخار می کند” و “همه ما تحت فشار هستیم” ، وريا غفوری در استوری اینستاگرام خود به ظریف نوشت: “شما تحت فشار نیستید، در واقع مردم معمولی تحت فشار هستند” ، که این جمله منجر به فراخوان وی به حراست وزارت ورزش شد.