تصاویری از حضور بازیگر نقش سلیمانی در مراسم رضی موسوی
تصاویری از حضور بازیگر نقش سلیمانی در مراسم رضی موسوی

تصاویری از حضور بازیگر نقش سلیمانی در مراسم رضی موسوی؛ تصاویر منتشر شده از مراسم حکومتی برای رضی موسوی، فرمانده سپاه که در حمله اسرائیل در سوریه کشته شده بود، نشان می‌دهد که قاسم سلیمانی، بازیگر نقش، در این مراسم حضور داشته و با فرمانده‌کل و سایر مقامات سپاه پاسداران دیدار کرده است.

تصاویری از حضور بازیگر نقش سلیمانی در مراسم رضی موسوی

خبرگزاری فارس تصاویری از مراسم حکومتی برای رضی موسوی، فرمانده سپاه که در حمله اسرائیل در سوریه کشته شده بود، منتشر کرده است. این تصاویر نشان می‌دهند که بازیگر نقش قاسم سلیمانی نیز در این مراسم حاضر شده و با فرمانده کل و دیگر مقامات سپاه پاسداران دیدار کرده است.

کشته شدن یک فرمانده ارشد سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به سوریه

در روز دوشنبه چهارم دی، رسانه‌های ایران اعلام کردند که سید رضی موسوی، یکی از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران، در “حمله هوایی اسرائیل” به دمشق، پایتخت سوریه، کشته شده است.

خبرگزاری ایرنا اظهار کرده است که وی به‌عنوان “مستشاران نیروی قدس سپاه” در زمینه “پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه” فعالیت داشته است.

خبرگزاری تسنیم، نزدیک به سپاه پاسداران، اعلام کرده است که رضی موسوی، یکی از قدیمی‌ترین مستشاران سپاه در سوریه و “از همراهان” قاسم سلیمانی، فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه، روز دوشنبه در حمله اسرائیل به منطقه زینبیه دمشق کشته شده است.

رسانه‌های نزدیک به حکومت نیز افزوده‌اند که رضی موسوی از دهه ۱۳۷۰ “مسئول پشتیبانی و لجستیک نیروی قدس سپاه در سوریه” بوده و نقش مهمی در حفظ حکومت بشار اسد پس از آغاز جنگ داخلی سوریه داشته است.