مردان
ترکیب رنگ مناسب برای لباس های پاییزی مردان

ترکیب رنگ مناسب برای لباس های پاییزی مردان؛ انتخاب لباس شما با تغییر فصل تغییر می کند. پاییز فصلی است که می توانید رنگ های زیبایی را برای لباس های خود انتخاب کنید ، برای شروع هوای سرد آماده شوید و رنگ های جدیدی را به کمد لباس خود اضافه کنید.

رنگ هایی بپوشید که با یکدیگر مكمل باشند

انتخاب لباس هایی با رنگ های مختلف در پاییز کمی مشکل است. بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که مکمل یکدیگر باشند.

برای پاییز ، بهتر است از رنگ هایی استفاده کنید که اغلب در طبیعت مشاهده می کنید ، مانند نارنجی تیره ، قهوه ای ، قرمز ، آجری یا سبز تیره. همچنین می توانید از رنگ های جیغ تر مانند بنفش ، آبی ، یا سبز برای ایجاد تضاد بهتر با ظاهر خود استفاده کنید.

لایه های زیرین لباس را با رنگ های روشن پر کنید

مطمئناً هوا در پاییز کمی سردتر می شود و شما باید چندین لایه لباس بپوشید. این لباس های لایه لایه را می توان در رنگ های مختلف انتخاب کرد. می توانید زیر کت خود پیراهن ورزشی بپوشید. پیراهنی که رنگ روشن تری نسبت به کت شما دارد.

رنگهای زیبای پاییزی برای آقایان

زیباترین رنگ هایی که یک مرد می تواند در پاییز بپوشد:

سفید
در صنعت مد هیچ قانونی وجود ندارد ، بنابراین اگر فکر می کنید فقط در فصل گرم می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید ، در اشتباه هستید زیرا رنگ هایی مانند سفید ، بژ ، کرم و استخوانی در فصول سرد نیز بسیار شیک و جذاب هستند.

برای جذابیت بیشتر در پاییز ، می توانید به سادگی لباس سفید خود را در رنگ های دیگر مانند رنگ های خنثی یا روشن و چشمگیر بپوشید.

آجرى

یکی از رنگهای مناسب فصل پاییز برای آقایان آجر است. این رنگ از جمله رنگ های گرم است که با وضعیت طبیعت در فصل پاییز مطابقت دارد و سبک ظریف و مدرن شما را نشان می دهد. این رنگ انرژی زیادی دارد ، بهتر است فقط یکی از لباس های بالاتنه مانند کت ، بلوز یا کاپشن در این رنگ را انتخاب کنید و در کنار این رنگ از رنگ های خنثی مانند خاکستری ، مشکی و آبی تیره استفاده کنید.

خردلى

رنگ خردلى یکی از رنگهای زیبای پاییزی است که این روزها رواج پیدا کرده است. آقایان خوش تیپ پاییزی می توانند از این رنگ زیبای پاییزی که رنگ زرد دارد استفاده کنند

رنگ قهوه ای
رنگ قهوه ای در محدوده های مختلف برای فصل پاییز بسیار مناسب است. مردان خوش تیپ می توانند در فصل پاییز رنگ قهوه ای را برای شلوار یا بالاتنه انتخاب کنند

رنگ سبز
رنگ سبز یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در فصل پاییز است ، طبیعت و شادی را آرام و رنگ آمیزی می کند.