تراژدی زن‌کشی در کنگاور: جوانی به دست همسر خود به قتل رسید
تراژدی زن‌کشی در کنگاور: جوانی به دست همسر خود به قتل رسید

تراژدی زن‌کشی در کنگاور: جوانی به دست همسر خود به قتل رسید؛ یک زن جوان اهل شهرستان کنگاور در استان کرمانشاه، تحت شرایط خشونت خانگی به قتل رسیده است.

تراژدی زن‌کشی در کنگاور: جوانی به دست همسر خود به قتل رسید

جوانی به دست همسر خود به قتل رسید؛ یک زن جوان اهل شهرستان کنگاور در استان کرمانشاه، تحت شرایط خشونت خانگی به قتل رسیده است.یک زن جوان اهل شهرستان کنگاور در استان کرمانشاه، تحت شرایط خشونت خانگی به قتل رسیده است. هویت این قربانی تاکنون مشخص نشده است.

بر اساس گزارش ارائه شده توسط سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، اخیراً یک مرد محلی در شهر کنگاور، همسر جوان خود را به قتل رسانده و پس از گریز، چند روز بعد توسط نیروهای انتظامی دستگیر شده است.

روزنامه آفتاب، بدون ارائه هرگونه جزئیات دقیقی، مانند بسیاری از رسانه‌های خبری داخلی دیگر، از عبارت “درگیری خانوادگی” برای اشاره به انگیزه و دلایل قتل زن جوان در شهرستان کنگاور استفاده کرده است. این عبارت ممکن است شامل مواردی همچون قتل‌های ناموسی نیز باشد.

مرد متهم پس از ارتکاب جرم قتل همسرشمتواری شد

بر اساس گزارش روزنامه، مرد متهم پس از ارتکاب جرم قتل همسرش، از شهر کنگاور به سمت شهر دیگری از شهرهای تابع استان کرمانشاه متواری شده و در نهایت توسط نیروهای انتظامی دستگیر شده است.