تراژدی در مرز: کشته شدن مرزبان در سراوان!
تراژدی در مرز: کشته شدن مرزبان در سراوان!

در تاریخ ۲۲ آبان، سعید تجلیلی، فرماندار سراوان در استان سیستان و بلوچستان، اعلام کرد که یک نیروی مرزبان ایران در درگیری با افراد مسلح ناشناس کشته شده است.

تراژدی در مرز: کشته شدن مرزبان در سراوان!

این حادثه مسلحانه در مرز سراوان و در ساعت ۲:۵۰ بامداد روز مذکور رخ داده و به وقوع پیوسته است. فرماندار اطلاع داد که درگیری میان مرزبانان و یک گروه تروریستی رخ داده و منجر به کشته شدن یکی از نیروهای مرزبان ایران شده است.

به گفته سعید تجلیلی، در این درگیری یک نیروی مرزبان به نام “مهدی نوری افشار” کشته شده و دو سرباز نیز مجروح شده‌اند. وی با تأکید بر مساعد بودن حال عمومی مجروحان، اظهار کرد که در حال حاضر شرایط منطقه آرام است.

وضعیت امنیتی در این مناطق هنوز نگران‌کننده است

با این حال، گزارش‌های منتشر شده از وضعیت امنیتی در شهرهای ایرانشهر و سراوان در استان سیستان و بلوچستان نشان می‌دهد که وضعیت امنیتی در این مناطق هنوز نگران‌کننده است.

خبرگزاری حال‌وش ویدیویی منتشر کرده است که نشان دهنده استقرار یک خودرو زرهی از نیروهای نظامی در پلیس راه ایرانشهر است. این ویدیو نشان‌دهنده حضور خودروی زرهی در محل استراتژیک ورودی محور خاش به شهر ایرانشهر می‌باشد.

حال‌وش همچنین اعلام کرده است که پس از درگیری امروز، هلی‌کوپترهای نظامی به صورت مداوم بر فراز آسمان شهرستان سراوان و مناطق مرزی این شهرستان در حال گشت زنی هستند. این اقدامات نظامی نشان‌دهنده توجه و احتمالی تدابیر امنیتی در این منطقه به علت وقوع درگیری و افزایش فعالیت‌های نظامی ممکن است.