روح الله زم
تایید ادعای پدر روح الله زم درباره نقش شیرین نجفی ووفا نیکفر در ربودن پسرش

تایید ادعای پدر روح الله زم درباره نقش شیرین نجفی ووفا نیکفر در ربودن پسرش؛ یک روزنامه نگار و کارشناس مسائل سیاسی از دغدغه‌های محمدعلی زم، پدر زنده یاد روح الله زم، درباره نقش شیرین نجفی و وفا نیکفردر ربایش و قتل فرزند‌ش صحبت می‌کند.

تایید ادعای پدر روح الله زم درباره نقش شیرین نجفی ووفا نیکفر در ربودن پسرش

مهدی مهدوی‌ آزاد در بخش اول سخنان خود با تایید منطقی بودن دغدغه‌های محمدعلی زم درباره اعتراض وی به شایعه فریب خوردن فرزندش از طریق یک «فریب جنسی»، و با بیان اینکه حتی دستگاه قضایی جمهوری اسلامی نیز چنین ادعایی را مطرح نکرده است، بر سلامت مالی و اخلاقی روح‌الله زم تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در زمان دستگیری روح الله زم به غیر از بازجویان، تنها سه یا چهار نفر موفق به ملاقات با او شده‌اند، گفت که فقط محمدعلی زم در مورد این روزنامه نگار فقید صحبت می کرد و هیچ دلیلی هم وجود ندارد که پدر روح‌الله دروغ بگوید، وى تصریح کرد: تا کنون از منظر حقیقت‌شناسی و از منظر تحقیق، معتبرترین منبعی که وجود دارد، اظهارات پدر روح‌الله زم است.

شیرین نجفی و وفا نیکفر مستقیما با دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی همکاری کرده‌اند

این روزنامه نگار تاکید کرد: اگر تحلیل، تفسیر و اطلاعات روح الله این بوده که شیرین نجفی و و وفا نیکفر مستقیما با سازمان اطلاعات جمهوری اسلامی همکاری داشته اند، این موضوع قابل انکار نیست.