بحران در استقلال/ مدیر استقلال استعفا کرد!
بحران در استقلال/ مدیر استقلال استعفا کرد!

بحران در استقلال/ حجت کریمی، پس از کمتر از سه ماه از پذیرفتن مدیریت باشگاه استقلال، تصمیم گرفت از سمت خود کناره‌گیری کند.

بحران در استقلال/ مدیر استقلال استعفا کرد!

در حال حاضر، باشگاه استقلال منتظر معرفی دهمین مدیر خود در طی ۵ سال اخیر است. تغییرات سریع و مکرر در مدیریت باشگاه استقلال، از عواملی بوده که به ناکامی‌های تیم ایجاد شده‌اند و همچنین باعث محرومیت دو دوره متوالی از حق حضور در لیگ قهرمانان آسیا شده‌اند.

دلیل استعفای حجت کریمی؟

حجت کریمی در بیانه خود، مسائل بیشمار و اتفاقات بی‌سابقه را به عنوان دلیل استعفای خود عنوان کرده است.

او اشاره کرده است که وقتی تیم را در اختیار گرفته بود، هیچ پولی وجود نداشت و حتی تهیه آب معدنی هم خارج از توانایی باشگاه بود. علاوه بر این، بزرگترین بدهی تاریخ نیز استقلال را تهدید می‌کرده.

استعفای حجت کریمی، ساعتی پس از انصراف علیرضا بیرانوند از پیوستن به استقلال و تمایلش برای تمدید قرارداد با پرسپولیس اتفاق افتاد.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی ایران، قرارداد خود را برای دو سال دیگر با پرسپولیس تمدید کرد. این موضوع به نظر می‌رسد در تصمیم حجت کریمی برای استعفا از مدیریت استقلال تأثیرگذار بوده است.

حجت کریمی در محل ساختمان باشگاه، محل تمرین تیم و حتی در استادیوم آزادی و شبکه‌های اجتماعی با اعتراضات تند طرفداران استقلال مواجه شده بود. اما در ۴۸ ساعت گذشته، به دلیل مذاکرات علیرضا بیرانوند با تیم استقلال، جو سنگین اعتراضات کاهش یافته است.