بازداشت یک شهروند به دلیل «تخریب» تندیس آیت‌الله خمینی در اردستان

فرماندار اردستان از توابع استان اصفهان از دستگیری فردی به اتهام «تخریب» تندیس آیت‌الله روح‌الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی در این شهر خبر داد.

تخریب تندیس خمینی به دست مردم

اردستان (استان اصفهان): تندیس «روح الله خمینی» در «میدان خمینی» و تابلوهای دارنده ی نام روح الله خمینی در این میدان در روز دوم بهمن توسط مردم تخریب شد.

پانزدهم دی ماه مجسمه قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران که با هزینه ۱۵۰ میلیون تومانی ساخته شده بود و ظرف یک سال ساخته شده بود، تنها چند ساعت پس از نصب در میدان قمر بنی هاشم در ماه کرد به طور کامل در آتش سوخت.

نهم شهریورماه مجسمه قاسم سلیمانی در یاسوج به آتش کشیده شد.

بازداشت یک شهروند به دلیل «تخریب» تندیس آیت‌الله خمینی در اردستان

فرماندار اردستان در استان اصفهان از دستگیری یک شهروند به اتهام اهانت و تخریب مجسمه روح الله خمینی و «مخدوش کردن تعدادی از تابلوهای خیابان اصلی» خبر داد.

حمیدرضا تاملی، یکشنبه سوم بهمن گفت عامل «اهانت» به تندیس خمینی در اردستان در «کوتاه‌ترین زمان ممکن» شناسایی، دستگیر و راهی زندان نائین شد.

خبرگزاری فارس به نقل از وی نوشت: «نیروهای انتظامی و اطلاعاتی اردستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن این فرد هتاک را دستگیر کردند و تحویل مقامات قضایی دادند».

فرماندار اردستان مدعی شد که فرد بازداشت شده دارای “سابقه استفاده از مواد مخدر” بوده و “انگیزه” وی از تخریب تندیس بنیانگذار جمهوری اسلامی در حال حاضر غیرقابل پیش بینی است.