الهه محمدی: افتخار می‌کنم كه در کنار مردم ماندم
الهه محمدی: افتخار می‌کنم كه در کنار مردم ماندم

الهه محمدی: هیچگونه ارتباطی با هیچ دولت خارجی» نداشته است و و افتخار می‌کند که در کنار مردم مانده تا صدایشان باشد.

الهه محمدی: افتخار می‌کنم كه در کنار مردم ماندم

الهه محمدی، روزنامه‌نگار زندانی، در جریان اعتراضات «زن، زندگی و آزادی»، حاضر در جلسه نهایی رسیدگی به پرونده‌اش در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران، اعلام کرد که «هیچگونه ارتباطی با هیچ دولت خارجی» نداشته است و و افتخار می‌کند که در کنار مردم مانده تا صدایشان باشد.

سعید پارسایی، همسر این روزنامه‌نگار، در روز چهارشنبه چهارم مرداد، اعلام کرد که دادگاه مربوطه در خلاف درخواست او و همسرش، جلسه‌ی رسیدگی به اتهامات به صورت غیرعلنی برگزار کرده است. او همچنین متن دفاعیه خانم محمدی را درباره اتهامات مطرح شده، در توئیتر منتشر نمود.

در دفاعیه‌اش، خانم محمدی با اشاره به ۱۵ سال سابقه‌ی روزنامه‌نگاری خود، بیان کرده است: “در طول تمام این سال‌ها که به عنوان روزنامه‌نگار حرفه‌ای فعالیت می‌کردم، غیر از اینکه حرف مردم را بزنم و قدمی در راه بهتر شدن زندگی‌شان بردارم، هیچ کار دیگری نکرده‌ام.”

مراسم تشییع جنازه مهسا امینی

الهه محمدی، خبرنگار روزنامه “هم‌میهن”، که در مراسم تشییع جنازه مهسا امینی در شهر سقز، زادگاه او، تازه ترین خبر را گزارش کرده بود، در همان روزهای ابتدایی اعتراضات سراسری توسط نهادهای امنیتی ايران بازداشت شد و همچنان در زندان به سر می‌برد.