استقلال
الاهلی عربستان از استقلال شکایت کرد

الاهلی عربستان از استقلال شکایت کرد، در روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد تخلف باشگاه استقلال بابت استفاده از هروویه میلیچ ، مدافع کروات مطرح شده است و در فضای مجازی برخی معتقدند فسخ قرارداد بازیکن و بازگشت به تیم غیرقانونی است.

الاهلی عربستان از استقلال شکایت کرد

در روزهای اخیر صحبت های زیادی در مورد تخلف باشگاه استقلال بابت استفاده از هروویه میلیچ ، مدافع کروات مطرح شده است و در فضای مجازی برخی معتقدند فسخ قرارداد بازیکن و بازگشت به تیم غیرقانونی است.

حالا ، گل عربی گزارش داده است که باشگاه الاهلی قصد دارد در رابطه با این ادعاها شکایتی را از استقلال به AFC ارائه دهد و باید دید نتیجه آن چه خواهد بود.

حدادی‌فر: همه جوره آماده بازی با استقلال هستیم

قاسم حدادی فر در مصاحبه با خبرنگار ورزشی “ایلنا” در مورد آخرین مصدومیت خود گفت: به لطف خدا شرایط خوب و روبه بهبودی دارم و در حال پیشرفت هستم و سرانجام بعد از 3 تا 4 هفته توانبخشی به تمرین تیم برمی گردم.

وی در مورد دیدار برابر استقلال گفت: “بازی با استقلال هرگز مسابقه آسانی نبود و او شرایط خوبی داشت. تیم ماهم در این مسابقه دست و پا بسته نیست و از هر لحاظ آماده این دیدار مهم است. تمرینات خوبی داشتیم و چند اردوی بسیار خوب برگزار کردیم و با اطمینان می توانم بگویم که ذوب آهن آماده بهترین نتیجه است.

کاپیتان ذوب آهن درباره بهبود نتایج این تيم گفت: “با آمدن مجتبی حسینی ، شرایط ما بهتر شده و تمرینات خوب و منظمی داریم ، اما شرایط هنوز ایده آل نیست و ما سخت تلاش می کنیم تا به شرایط لازم برسیم.