اعتراضات در ایران
اعتراضات در ایران به استان‌ اصفهان رسید

معترضان شعارهایی علیه رهبر جمهوری اسلامی و رئیس جمهور ایران سر دادند که از جمله «خامنه‌ای قاتله، حکومتش باطله»، «رئیسی حیا کن، مملکتو رها کن»

اعتراضات در ایران به استان‌ اصفهان رسید

اعتراضات مردمی در شهرهای مختلف ایران، سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه ادامه یافت، در حالی که تصاویر ویدئویی حضور سنگین نیروهای امنیتی در تهران و شهرهای شرکت‌کننده در اعتراضات را نشان می‌داد.

ویدئوهایی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود نشان می دهد که شهر گلپایکان به شهرهای درگیر اعتراضات پیوسته و دامنه این اعتراضات را از استان های غربی به استان مرکزی اصفهان کشیده است.

در این ویدئوها، معترضان شعارهایی علیه رهبر جمهوری اسلامی و رئیس جمهور ایران سر دادند که از جمله «خامنه‌ای قاتله، حکومتش باطله»، «رئیسی حیا کن، مملکتو رها کن» و همچنین شعار «رضا شاه، روحت شاد».”

تصاویر جونقان در استان چهارمحال و بختیاری که در روزهای اخیر از کانون‌های اعتراضات بوده است، یگان های ویژه پاسداران را در مقابل تظاهرکنندگان نشان می دهد.

اعتراضات در فارس

کازرون در استان فارس صحنه اعتراضات روز سه شنبه بود. ویدئویی از اعتراضات در این شهر نشان می دهد که خیابان مملو از سنگ است و حداقل دو خودرو در آتش می‌سوزند. صاحب این ویدئو توضیح می دهد که معترضان خودروهای پلیس را به آتش کشیدند.

تصاویر ویدئویی از گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور گسترده ماموران امنیتی در خیابان را نشان می دهد.

ضرب و شتم و دستگیری یکی از معترضان توسط نیروهای امنیتی

شهرکرد در استان چهارمحال و بختیاری همچنان صحنه اعتراضات است و یکی از فیلم های منتشر شده در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که ماموران امنیتی در حال ضرب و شتم معترضان هستند.

https://www.instagram.com/p/CdrMa-HoFjy/?utm_source=ig_web_copy_link