اطلاعات ۱۸ شرکت بیمه هک شد
اطلاعات ۱۸ شرکت بیمه هک شد

اطلاعات ۱۸ شرکت بیمه هک شد؛ هکرها در اپلیکیشن تپسی هک کردند و ۲۰ روز پیش اطلاعات ۱۸ شرکت بیمه را نیز هک کرده و آماده فروش آن در فضای مجازی شدند.

اطلاعات ۱۸ شرکت بیمه هک شد

در یک گزارش منتشر شده در روزنامه اعتماد آمده است که هکرها برنامه “تپسی” را به هدف خود قرار داده‌اند. آن‌ها دقیقاً ۲۰ روز پیش از این حمله به دیتابیس‌های ۱۸ شرکت بیمه انجام داده و سپس اعلام کرده‌اند که قصد فروش این اطلاعات در فضای مجازی را دارند.

تمام شرکت‌های مورد حمله توسط هکرها، تاکنون هیچ موضع رسمی در مورد لو رفتن اطلاعات کاربران خود اعلام نکرده‌اند. از سوی دیگر، بیمه مرکزی به هک شدن شرکت‌های بیمه‌ای توسط برخی کانال‌های خبری و رسانه‌ها را به عنوان “شبهه‌افکنی به دلایل غیرتخصصی” توصیف کرده است.

حمله هکرها به تپسی: اطلاعات حساس کاربران به خطر افتاد

اطلاعات حساس کاربران به خطر افتاد؛ مدیرعامل تپسی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) اعلام کرد که هکرها به بخشی از اطلاعات کاربران تپسی دسترسی پیدا کرده‌اند.

مدیر عامل تپسی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که تا به حال هکرها به بخشی از اطلاعات کاربران تپسی دسترسی یافته‌اند.

میلاد منشی‌پور روز شنبه اعلام کرد که اکنون راه دسترسی هکرها به اطلاعات بسته شده است. او با اشاره به ایمیل‌هایی که از گروه مهاجم دریافت کرده‌اند، اظهار کرد: “قصد این افراد از این کار اخاذی بوده و برای عدم نشر اطلاعات، درخواست پول کرده‌اند.”

مدیرعامل تپسی اطلاعات دقیقی در مورد بخشی از اطلاعات تپسی و کاربران آن که به دست هکرها افتاده است، اعلام نکرده است.