آخرین پخش: روزهای آخر «منوتو» در دنیای تلویزیون
آخرین پخش: روزهای آخر «منوتو» در دنیای تلویزیون

آخرین پخش: روزهای آخر «منوتو» در دنیای تلویزیوندر تاریخ ۱۱ بهمن ماه، شبکه تلویزیونی خصوصی منوتو که مقر آن در لندن واقع است، به پایان رسید. ویدئویی از لحظات آخرین پخش این شبکه و خداحافظی کارکنان با تماشاگرانشان، در صفحه رسمی اینستاگرام شبکه منوتو منتشر شده است.

آخرین پخش: روزهای آخر «منوتو» در دنیای تلویزیون

در پایان برنامه آخرین تلویزیونی شبکه “منوتو”، تیم تولید این شبکه درودی خاص و متفاوت با مخاطبان خود گفت. آنها اظهار کردند: “هر بار که برنامه‌هایمان به پایان می‌رسید و از شما خداحافظی می‌کردیم، امیدوار بودیم در فردا با برنامه‌های بهتر و بزرگتر دوباره برخورد کنیم. اما این بار، این خداحافظی به بازگشت مبتنی نیست و امید به دیدار دوباره وجود ندارد.”

شبکه تلویزیونی “منوتو” پیش از این، در بیانیه‌ای که در تاریخ ۲۲ آبان ماه امسال منتشر کرد، به مشکلات مالی و تأمین بودجه که با آن روبرو بوده است، اشاره کرد و اعلام کرد که احتمال تعطیلی فعالیت تا پایان ژانویه ۲۰۲۴ وجود دارد.

بنیان‌گذاران این شبکه، کیوان و مرجان عباسی

بنیان‌گذاران این شبکه، کیوان و مرجان عباسی، پیشتر اعلام کرده بودند که منوتو در پایان ژانویه (۱۱ بهمن) امسال به فعالیت خود خاتمه خواهد داد. پخش ماهواره‌ای تلویزیون منوتو از اکتبر سال ۲۰۱۰ آغاز شده بود و این شبکه به سرعت جایگاه خود را در میان مخاطبان داخل ایران پیدا کرد، با تمرکز اصلی بر تولید برنامه‌های سرگرم‌کننده.

“بفرمایید شام”، “آکادمی گوگوش”، و “استیج” به عنوان چند نمونه از برنامه‌های محبوب شبکه تلویزیونی “منوتو” در سال‌های گذشته ذکر شده‌اند که توجه بسیاری از مخاطبان ایرانی را جلب کردند. این برنامه‌ها با ارائه محتوای سرگرم‌کننده و جذاب، مخاطبان را به خود جلب کرده و در دل‌های مخاطبان جایگاه خاصی پیدا کردند.