گل‌محمدی: با این شرایط نمی‌توانم ادامه بدهم
گل‌محمدی: با این شرایط نمی‌توانم ادامه بدهم

گل‌محمدی: با این شرایط نمی‌توانم ادامه بدهم؛ در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان، یحیی گل‌محمدی اعلام کرد که از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس کناره‌گیری می‌کند: «همه شما را به خدای بزرگ می‌سپارم و برای فرد جدیدی که به این تیم می‌آید آرزوی موفقیت دارم.»

گل‌محمدی: با این شرایط نمی‌توانم ادامه بدهم

گل‌محمدی در ادامه گفت: «تیم پرسپولیس تمام جنگ‌های بیرون زمین را از دست داد. یک تیم بزرگ مانند پرسپولیس نیاز به امکانات بهتر و افراد قوی‌تر دارد تا بتواند در رقابت‌ها موفق باشد و قهرمانی را به دست آورد. نیم‌فصل گذشته برای ما بسیار دشوار بود و با وجود مشکلات زیاد، کسب ۳۰ امتیاز واقعاً دستاورد بزرگی بود.»

“متاسفانه با این وضعیت فعلی، باید اعلام کنم که شخصاً قادر به ادامه نیستم. از تمام هواداران عزیز پرسپولیس که در این چهار سال حمایت صمیمانه و عاشقانه‌ای از تیم نشان دادند، در این چهار سالی که من اینجا بودم، تشکر می‌کنم و آنها را به خدا می‌سپارم و برای فرد جدیدی که می‌آید، آرزوی موفقیت می‌کنم.»

استعفاى یحیی گل‌محمدی

در نشست خبری پس از بازی میان پرسپولیس و مس رفسنجان، یحیی گل‌محمدی اظهار کرد: “همه جنگ‌های بیرون زمین را از دست دادیم. یک تیم بزرگ مثل پرسپولیس باید خیلی امکانات بهتر و آدم‌های قوی‌تری داشته باشد که بتواند رقابت کند و قهرمانی به دست بیاورد. یک نیم‌فصل خیلی دشواری برای ما بود و گرفتن سی امتیاز با همه مشکلات کار خیلی بزرگی بود”