واکسن کرونا
واردات شش میلیون دوز واکسن کرونا منتفی شد

واردات شش میلیون دوز واکسن کرونا منتفی شد، رئیس اتاق تهران گفت: شرکت های خصوصی فرصت واردات ۶ میلیون دوز واکسن کرونا را داشتند که این فرصت از دست رفت.

واردات شش میلیون دوز واکسن کرونا منتفی شد

رئیس اتاق تهران گفت: شرکت های خصوصی فرصت واردات ۶ میلیون دوز واکسن کرونا را داشتند که این فرصت از دست رفت.

مسعود خوانساری روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ، با اشاره به تلاش اتاق تهران برای وارد کردن واکسن کرونا برای واحدهای تولیدی و کارگران ، گفت که این به دلیل بروکراسی حاکم بر وزارت بهداشت و به این دلیل که برای اولین بار بود که بخش خصوصی قصد ورود به واردات واکسن کرونا را داشت” دچار وقفه زمانی شدیم» و «به موقع نتوانستیم پروفروم‌های ۶ میلیون دوز واکسن را گشایش اعتبار کنیم».

فوت ۳۱۰ بیمار کرونایی و شناسایی ۱۳۹۳۰ بیمار جدید در شبانه روز گذشته

از دیروز تا امروز ، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ، طبق معیارهای تشخیصی نهایی ، 13 هزار و 930 بیمار جدید مبتلا به کوید 19 در کشور شناسایی شد که از این تعداد دو هزار و 102 نفر در بیمارستان بستری شدند.

تعداد کل بیماران کووید ۱۹ در کشور به 2،779،415 رسیده است.

متأسفانه 310 بیمار مبتلا به کووید طی 24 ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند و تعداد کل مرگ های ناشی از این بیماری به 77532 نفر رسیده است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: ما نگران کرونا در آفریقای جنوبی هستیم زیرا در برابر واکسن ها مقاوم است و این می تواند خطرناک باشد و باید توجه داشت که ویروس هند از قدرت انتقال بالاتری برخوردار است و به طور کلی جهش در ویروس کرونا چسبندگی آن را افزایش می دهد و نفوذپذیری سلول ها و می تواند کشندگی ویروس را افزایش دهد