قتل هولناک
قتل هولناک "اگر خودش را می‌کشتم آنقدر عذاب نمی‌کشید که دخترش را بکشم"

قتل هولناک؛ یک نوجوان ۱۷ ساله به نام نوشین مرتضوی به دلیل اختلافات میان پدر و عمویش توسط عمویش به قتل رسیده است. عمویش گفته است که اگر خودش را می‌کشتم آنقدر عذاب نمی‌کشید که دخترش را بکشم.

ماجرای این قتل هولناک چیست؟

به گزارش رادیو زمانه صبح روز شنبه ۲۴ تیر، نوشین به منزل عمویش رفت، بعدا کسی از او اطلاع نداشت، گم شد. برای همین دلیل خانواده‌اش اعلام گم شدنش کردند. وقتی ماموران به خانه عموی نوشین رفته بودند، روی ماشین خون دیدند و همین باعث شد که دستگیرش کنند. بعدا به کشته شدن دختر برادرش اعتراف کرده است.

عموی نوشین با مادر او زنگ زده و گفته است که نوشین برای گرفتن یک سری مدارک مرتبط با اموال موروثی و خانوادگی نزد او می‌رود. وقتی نوشین رفت، تا چند ساعت اطلاعاتی از او نبود. خاله نوشین رفته بود به منزل عمویش، اما گفته بود نوشین اینجا نیست. از ۹ صبح تا ۱۱ شب کسی خبری از نوشین نداشت. پلیس وقتی بازداشتش کرد، اعتراف می‌کند که اول او را خفه کرده، بعد صورتش را له کرده تا شناسایی نشود.

پیکر او مخفی کرده است!

عموی این دختر نوجوان که ۴۱ ساله و عضو کادر ارتش است، اعتراف کرده بعد از انجام دادن قتل هولناک، پیکر او را به یکی از روستاهای اطراف شهر قائمیه برده و دفن کرده است. پیکری که در حال حاضر برای دستیابی به جزییات بیشتر، در پزشکی قانونی است.

نوشین که دوستانش او را نازنین صدا می‌زدند، فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر از خود دارد. این دختر نوجوان ۱۷ ساله به گفته منابع نزدیک به او، دوست داشت پزشک شود.

عموی نوشین در اعترافات خود گفته به‌دلیل اختلافات مالی با برادرش تصمیم گرفته برای عذاب بیشتر دادن به او، فرزندش را به قتل برساند و گفته است: “اگر خودش را می‌کشتم آنقدر عذاب نمی‌کشید که دخترش را بکشم”.

واقعا نمی‌شود چیزی گفت. آن مرد تا این حدی به همین راحتی توانست دختر برادرش را بکشد برای اختلافات مالی میان آنها. اعتراف می‌کند که خواست برادر خود عذاب بکشد. این حادثه بدترین جرم انسانیت است.