فرياد شعار
فرياد شعار "مرگ بر خامنه‌ای" در ایستگاه مترو بهشتی تهران

فرياد شعار “مرگ بر خامنه‌ای” در ایستگاه مترو بهشتی تهران؛ یک گروه از مردم تهران در ایستگاه مترو بهشتی شعارهایی با مضمون “مرگ بر خامنه‌ای” و “مرگ بر حکومت بچه کش” را سر دادند. 

فرياد شعار “مرگ بر خامنه‌ای” در ایستگاه مترو بهشتی تهران

به تازگی در شبکه‌های اجتماعی ویدیوهایی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک گروه از مردم تهران در ایستگاه مترو بهشتی شعارهایی با مضمون “مرگ بر خامنه‌ای” و “مرگ بر حکومت بچه کش” را سر دادند. این ویدیوها به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شده

تهدید شهروندان به استفاده از لباس‌شخصی‌ها و شلاق در جریان چهارشنبه‌سوری

در جریان جشن چهارشنبه سوری امسال، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ به مردم پایتخت ایران هشدار داد که مأموران تحت امرش در آن برنامه، ممکن است از لباس‌های شخصی استفاده کنند.

عباسعلی محمدیان اظهار کرد که از ساعت سه بعد از ظهر روز سه‌شنبه، پلیس در خیابان‌ها و محلات تهران آغاز به کار خواهد کرد و با افرادی که اخلالگر قلمداد می‌شوند، برخورد خواهد کرد.

آقای محمدیان همچنین اعلام کرد که پلیس از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی در این برخوردها استفاده خواهد کرد.

باید توجه داشت که اشاره ایشان به نیروهای پایگاه‌های بسیج است که در کنار اکثر مساجد در ایران زیر نظر سپاه پاسداران فعال هستند، صورت گرفته است. در گذشته، گزارش‌هایی از استفاده از مساجدها به عنوان محل بازداشت موقت معترضان و محل شکنجه آنها منتشر شده است.

علاوه بر این، رئیس پلیس تهران شهروندان را به بازداشت و توقیف خودروهایشان «تا پایان تعطیلات نوروز» تهدید کرد. آقای محمدیان نیز گفت که پلیس از مدت‌ها قبل اقدامات خود را برای چهارشنبه سوری آغاز کرده است.

در کل، باید به این هشدارها توجه کرد و از ایجاد هرگونه اختلاف و ناهنجاری در این برنامه جشنواره‌ای خودداری کرد