شاهزاده رضا پهلوی: با تمام توانم در این مبارزه همراه شما خواهم بود
شاهزاده رضا پهلوی: با تمام توانم در این مبارزه همراه شما خواهم بود

شاهزاده رضا پهلوی: با تمام توانم در این مبارزه همراه شما خواهم بود؛ پس از راه اندازی هشتگ «من وکالت می‌دهم» در شبکه های اجتماعی برای دعوت از شاهزاده رضا پهلوی به رهبری اعتراضات مردمی و و گذار از از جمهوری اسلامی، وی با انتشار بیانیه ای از این فراخوان استقبال کرد.

شاهزاده رضا پهلوی: با تمام توانم در این مبارزه همراه شما خواهم بود

شاهزاده رضا پهلوی در بیانیه خود نوشت: « ابراز عمومی این اعتماد، ازجمله این امکان را به من و دیگر افراد مورد وثوق شما می‌دهد تا با قدرت و صراحت بیشتری به نمایندگی از شما در سطح بین‌المللی گفتگو و مذاکره کنیم. همان‌طور که در مهرماه ۱۳۹۹ در «پیمان نوین» تاکید کردم، نجات ایران جز با همبستگی ملی ممکن نیست.»

وی در ادامه این بیانیه، «همه نیروهای دموکراسی خواه اعم از شخصیت ها، احزاب و گروه ها» را به همکاری دعوت کرد و شرط این همکاری سه اصل مشترک حداقلی «تمامیت ارضی ایران و دموکراسی سکولار مبتنی بر حقوق بشر.” و حق مردم برای تعیین شکل نظام سیاسی» از طریق انتخابات آزاد دانست.

در این مبارزه در کنار شما خواهم بود

همانطور که آخرین شاهزاده رضا پهلوی ایران گفت: «به مسئولیتی که این اعتماد با خود به همراه می‌آورد، آگاهم و مانند چهار دهه گذشته بدون هیچ گونه چشم‌داشت و انگیزه شخصی با تمام توان در این مبارزه در کنار شما خواهم بود. “

پس از سخنرانی اخیر شاهزاده رضا پهلوی مبنی بر لزوم یک مکانیزم هماهنگی در خارج از ایران برای دستیابی به یک جایگزین دموکراتیک، کمپینی در شبکه های اجتماعی با هشتگ «من وکالت می‌دهم» راه اندازی شد و برخی از شخصیت های سیاسی و اجتماعی رهبری دوران گذار از جمهوری اسلامی مورد حمایت وی قرار گرفت.

شاهزاده رضا پهلوی: از شما هستم و با شما، و تا روزی که حکومتی ملی، دموکراتیک و منتخب مردم در ایران زمام امور را در دست بگیرد، از پا نخواهم نشست.