مهاجرت
سریع ترین راه یادگیری زبان برای مهاجرت چیست؟

در این روزها یادگیری زبان برای مهاجرت به یکی از مهم ترین دغدغه های افرادی که قصد خروج از کشور را برای تحصیل یا اقامت دارند، بدون شک داشتن مدرک زبان معتبر با نمره قبولی بالا برنده چنین افرادی به برگ برنده تبدیل خواهد شد. 

سریع ترین راه یادگیری زبان برای مهاجرت چیست؟

آزمون آیلتس؛ معتبرترین آزمون انگلیسی برای مهاجرت به کانادا و سایر کشورها

آیلتس یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی است که در سراسر جهان توسط دانشگاه کمبریج در بریتانیا و شورای بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می شود. با ۳.۵ میلیون شرکت کننده در سال ۲۰۲۰، این آزمون محبوب ترین آزمون مهارت زبان انگلیسی در جهان برای آموزش عالی و مهاجرت جهانی است.

آزمون آیلتس شامل چهار بخش شنیداری، نوشتاری، خواندن ووگفتگو است و هر بخش به صورت جداگانه در یک دوره زمانی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

زمان مورد نیاز برای پاسخگویی به تمامی قسمت های آزمون آیلتس ۲ ساعت و ۴۵ دقیقه است که سه قسمت اول آن یعنی مهارت های گوش دادن، خواندن و نوشتن به صورت تک تک و قسمت صحبت کردن مرکز آزمون به صورت یکجا برگزار می شود.

آزمون تافل، پیش شرط ورود به اکثر دانشگاه های معتبر دنیا

آزمون تافل یکی از معتبرترین آزمون های زبان بین المللی در ایالات متحده است و هر ساله توسط ETS برگزار می شود.

اگر قصد ادامه تحصیل و اشتغال در کشورهای اروپایی، کانادا، آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان را دارید، داشتن نمرات قابل قبول در این مدرک برای شما مفید خواهد بود و پذیرش شما را در این کشورها آسانتر می کند.

این آزمون نیز مانند آزمون آیلتس در ۴ بخش (مهارت های ۴گانه زبان انگلیسی) تقسیم شده است که در هر بخش سوالات جداگانه ای توسط طراحان آزمون مطرح خواهد شد. برخلاف آزمون آیلتس، تمام بخش های آزمون در یک روز برگزار می شود.

سوالات آزمون تافل در مورد شما، محل زندگی و سلیقه و ایده های شما هستند و شما حدود ۱۷ دقیقه فرصت دارید تا به آنها پاسخ دهید.

قدمی بزرگ برای مهاجرت با سریع ترین روش آموزش زبان انگلیسی و آلمانی

برای مهاجرت به خارج از کشور، شرکت در آزمون های آیلتس و تافل تنها بخشی از مسیر پرپیچ مهاجرت است. از مهمترین دغدغه های متقاضیان مهاجرت، مصاحبه با سفارت کشور مقصد، ترجمه مدارک مورد نیاز، دور شدن از خانواده، پیدا کردن کار و مسکن در کشور می باشد.
بنابراین اگر مهاجری به زبان آن کشور مسلط نباشد مشکلات و دغدغه های مهاجرتی او چند برابر می شود. با توجه به دغدغه های این افراد هنگام مهاجرت به خارج از کشور و اهمیت زبان برای آنها، بهترین راه یادگیری استفاده از روش های آموزش زبان فشرده براى مهاجرت است.