اولین واکنش فدراسیون فوتبال ایران به لغو بازی سپاهان و الاتحاد
اولین واکنش فدراسیون فوتبال ایران به لغو بازی سپاهان و الاتحاد

رئیس مجلس نمایندگان در اقدامی بی‌سابقه در تاریخ آمریکا برکنار شد

اولین واکنش فدراسیون فوتبال ایران به لغو بازی سپاهان و الاتحاد

امیر مهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، بدون مستقیم اشاره به ماجرای مجسمه قاسم سلیمانی، درباره دلایل لغو این بازی اظهاراتی کرد. او گفت که ناظر بازی درخواستی از باشگاه میزبان داشت و همانطور که مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام کرده بود، انجام این درخواست برای این باشگاه عملیاتی نبود.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، پیشتر اعلام کرده بود که مسئولان باشگاه الاتحاد و ناظر بازی درخواستی غیرورزشی مطرح کرده بودند و انجام آن درخواست برای باشگاه سپاهان ممکن نبود.

آقای علوی در واکنش به نظرات ناظر «ای‌اف‌سی» در مورد مشکلات امنیتی ورزشگاه نقش جهان اصفهان، اظهار کرد: «ورزشگاه نقش جهان یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین ورزشگاه‌های کشور و حتی آسیا است و هیچگونه مسائلی که امنیت ورزشگاه را در روز قبل از مسابقه و روز بازی مطرح کند، وجود نداشته است.»

واکنش محمد جماعت به لغو بازی سپاهان و الاتحاد

محمد جماعت، مدیر رسانه‌ای تیم ملی و سردبیر سابق بخش ورزشی خبرگزاری فارس، در واکنش به لغو بازی سپاهان و الاتحاد، با انتشار توییتی اظهار نظر کرده است: “جوانب مربوط به دیدار الاتحاد و سپاهان دلالت بر این دارد که به احتمال قریب به یقین، نتیجه ۳-۰ به سود تیم عربستانی شده و طرف ایرانی هم با جرایم سنگینی مواجه می‌شود.”