انجمن دانشجویان دانشگاه

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه “صنعتی شریف” در تهران با انتقاد از رژیم ایران به دلیل “دروغ گفتن” در مورد ظلم و کشتار شهروندان ، نوشت: “ما به صراحت اعلام می کنیم: ما از شما متنفریم.”

لیگ در بیانیه ای که امروز صادر شد نوشت: “روزگاری ، برگزاری تظاهرات یا نوشتن مقاله برای ورود به زندانهای تاریک رژیم کافی بود ، اما اکنون برای شما ایرانی است که خون خود را بریزید بدون اینکه در معرض مسئولیت باشید.”

دانشجویان دانشگاه علاوه بر کشته شدن 176 مسافر در سرنگونی هواپیمای اوکراین با موشکهای سپاه پاسداران ، پرونده کشته شدگان در اعتراضات سالهای گذشته را در سراسر کشور فرا گرفتند.

در این راستا ، نامهایی از جمله: محسن روح الامینی ، نادا آقا سلطان ، محسن محمد پور و سعید زینالی به عنوان جوانان و دانش آموزانی ذکر شد که در جریان اعتراضاتی که کشور را فراگرفت و توسط پرسنل امنیتی کشته شدند و پرونده آنها مورد تحقیق قرار نگرفت.

این بیانیه حاکی از آن بود که مقامات رژیم “درمورد پیگیری پرونده قتل شهروندان” پاسخگو نبودند ، و نوشت: “اکنون ، در سالگرد سرنگونی هواپیمای اوکراینی ، اعلام می کنیم که از شما متنفریم.”

دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به سرکوب اعتراضات ، در بخشی دیگر از بیانیه خود گفتند: “اگرچه دستگاه های مختلف امنیتی در این سالها نفس ما را قطع کردند و هدف از آنها دستگیری ، تهدید ، ارعاب و بازجویی در قلب جنبش دانشجویی بود ، اما ما از هر لحاظ ثابت قدم هستیم. آنچه از قدرت داریم. ”

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه “صنعتی شریف” درمورد عدم پاسخگویی رژیم ایران نوشت: “کسانی که امروز بدون هیچگونه محاکمه و پاسخگویی راه می روند ، در طول زندگی خود با دروغ ، نیرنگ ، پنهان کاری و گستاخی اشباع شده اند و از آن فاجعه دور نشده اند.”