آیا خامنه‌ای در سلامتی کامل است؟
آیا خامنه‌ای در سلامتی کامل است؟

آیا خامنه‌ای در سلامتی کامل است؟؛ رئیس دفتر رهبر اعلام کرده است که علی خامنه‌ای در حالت “سلامت کامل” قرار دارد و تایید کرده است که او هدف تعداد زیادی از مخالفان بوده است.

آیا خامنه‌ای در سلامتی کامل است؟

محمد محمدی‌گلپایگانی، رییس دفتر علی خامنه‌ای، به اظهاراتی که خود او موضوع موشکی ایران را هدایت می‌کند را بیان کرده است. او اعلام کرده که گاهی اوضاعی برخی افراد تبلیغ می‌کنند که خامنه‌ای مشکلات سلامتی دارد؛ اما او از نزدیک شاهد است که خامنه‌ای “به کمال سلامتى برخورد می‌کند و هیچ مشکلی ندارد”.

در یک نشست مذهبی در تاریخ ۲۰ تیرماه، محمد محمدی گلپایگانی اظهار داشت: من از نزدیک شاهد هستم که رهبر انقلاب در کمال سلامت است و خدا را شکر که هیچ مشکلی ندارد.

رئیس دفتر علی خامنه‌ای اظهار داشت: “در امروز، حمله‌های بیشتری به رهبر وارد شده است؛ زیرا او به عنوان قائم خیمه و جانشینی مطلوب برای بنیانگذار حکومت عمل کرده و تمام اهداف آیت‌الله خمینی را با موفقیت تحقق بخشیده است.”

مرگ مهسا امینی

در جریان تظاهرات اعتراضی پس از مرگ مهسا امینی در بازداشتگاه گشت ارشاد، بیشترین شعارهای معترضان متمرکز بر عملکرد رهبر بودند. فریادهایی همچون “مرگ بر خامنه‌ای”، “مرگ بر دیکتاتور” و “امسال سال خونه، سیدعلی سرنگونه” در بسیاری از اقدامات اعتراضی مورد شنیدار قرار می‌گرفتند.